Raport.

MEDIACAP SA (8/2018) Perspektywy rozwoju na rok 2018

Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd spółki pod firmą Mediacap S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: "Emitent") niniejszym w załączeniu przekazuje do publicznej wiadomości informacje na temat perspektyw rozwoju w 2018 r. w kontekście wyników za 2017.

Lista plików:

  • Załącznik nr: 1

    Pobierz plik
  • 201 8© MEDIACAP SA | 1
    MEDIACAP SA
    PODSUMOWANIE 2017
    P ERSPEKTYWY 2018
    0 3 /2018


    201 8© MEDIACAP SA | 2
    ZASTRZEŻENIE PRAWNE
    Niniejsza prezentacja nie stanowi oferty sprzedaży jakichkolwiek papierów wartościowych Spółki Mediacap S.A.(“Spółka”) .w szczególności
    nie zawiera informacji opapierach wartościowych oraz warunkach ich nabywania .jak również nie stanowi zaproszenia do sprzedaży papierów
    wartościowych, składania ofert ich nabycia lub zapisu na papiery wartościowe Spółki .Niniejsza prezentacja ani żadna jej część jak też fakt jej
    dystrybucji nie będą stanowić podstawy do zawarcia jakiejkolwiek umowy lub zaciągnięcia jakiegokolwiek zobowiązania .Nie stanowi ona też
    źródła informacji, które mogłyby być podstawą decyzji o zawarciu jakiejkolwiek umowy lub zaciągnięciu jakiegokolwiek zobowiązania .Nie
    należy dla jakichkolwiek potrzeb polegać na informacjach zawartych w niniejszej prezentacji, ani też zakładać, że informacje te są kompletne,
    ścisłe lub rzetelne .Wszelkie takie założenia czynione są wyłącznie na własne ryzyko .Ani Spółka, ani osoby działające w jej imieniu, w
    szczególności członkowie Zarządu Spółki, ani jakiekolwiek inne osoby nie udzieliły żadnych wyraźnych ani dorozumianych gwarancji ani
    zapewnień co do ścisłości, kompletności lub rzetelności informacji bądź opinii zawartych w niniejszej prezentacji .Oświadczenia zawarte w
    niniejszej prezentacji, które nie stanowią faktów historycznych są „oświadczeniami dotyczącymi przyszłości” .Oświadczenia dotyczące
    przyszłości, w szczególności takich jak przewidywania co do przychodów zokreślonych rynków czy rozważania dotyczące rozwoju Spółki jej
    podmiotów zależnych oraz podmiotów stowarzyszonych ipowiązanych („Grupa Kapitałowa”), nie należy traktować jako wiążących prognoz .
    Ani Spółka, ani osoby działające w jej imieniu, w szczególności członkowie Zarządu Spółki, ani jakiekolwiek inne osoby nie udzielają
    zapewnienia, że przewidywania dotyczące przyszłości zostaną spełnione, w szczególności nie gwarantują zgodności przyszłych wyników lub
    wydarzeń ztymi oświadczeniami jak również tego, że przyszłe wyniki Grupy Kapitałowej nie będą się istotnie różnić od przewidywanych .
    Informacje zamieszczone w niniejszej prezentacji mogą ulegać istotnym zmianom .Ani Spółka ani żadna inna osoba nie ma obowiązku
    aktualizowania lub dbania o aktualność informacji zawartych w niniejszej prezentacji ani też poprawiania jakichkolwiek ewentualnych
    nieścisłości ;wszelkie wyrażone w niniejszej prezentacji opinie mogą ulec zmianie bez uprzedzenia .Ani Spółka, ani jakikolwiek członek jej
    organów, pracownik wyższego lub niższego szczebla, ani też jakakolwiek inna osoba nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności ztytułu
    jakichkolwiek szkód wynikających zwykorzystania niniejszej prezentacji lub jej treści .Poprzez udział w niniejszej prezentacji lub przyjęcie
    kopii niniejszego dokumentu, zobowiązują się Państwo do przestrzegania wspomnianych wyżej ograniczeń iwarunków


    201 8© MEDIACAP SA | 3
    ŁĄCZYMY
    TECHNOLOGIĘ
    I MARKETING


    201 8© MEDIACAP SA | 4
    • Wiodąca rola skalowalnych modeli technologicznych
    w przychodach i zyskach
    • Silne wykorzystanie nowych technologii: VIDEO
    ONLINE, BIG DATA, MACHINE LEARNING i CLOUD
    • Poszerzenie obszaru działania na rynki CEE i świat
    • Wejście w efektywnościowe i abonamentowe modele
    rozliczeniowe (CPA, CPC, SaaS)
    2020: TRANSFORMACJA MEDIACAP SA
    • 7 lat skutecznej przemiany z małej firmy w wiodącego
    polskiego gracza na rynku marketingu
    • Kapitał ludzi w postaci 260 wysoko wykwalifikowanych
    pracowników i współpracowników
    • Współpraca z ok. 300 klientami klasy Enterprise –
    największymi reklamodawcami w PL
    • Multibrandowowa strategia pozwalająca podkreślić
    specjalistyczne kompetencje
    • One -stop -shop: szeroka oferta usług
    z zakresu Marketingu i Data
    • Rosnący udział inwestorów instytucjonalnych i free float
    • Akcje notowane na rynku regulowanym GPW
    od 08/2016
    STABILNE PRESPEKTYW Y DLA BIZNESÓW
    KONSULTINGOWYCH PRZEŁOŻĄ SIĘ NA POWTARZALNE
    ŹRÓDŁO CASH FLOW W LATACH 2018 -2020
    MEDIACAP SA: W IODĄCY BIZNES CONSULTINGOWY MEDIACAP SA: SILNY GRACZ TECHNOL OGICZNY
    W CIĄGU 3 LAT ZMIENIMY SIĘ
    W FIRMĘ TECHNOLIGICZNĄ
    O ZASIĘGU MIĘDZYNARODOWYM
    MODELE KTÓRE ZESKALUJEMY
    SKOKOWO OTWORZĄ PERSPEKTYWY
    NA DALSZY DYNAMICZNY ROZWÓJ


    201 8© MEDIACAP SA | 5
    WIODĄCA POZYCJA RYNKOWA
    silna pozycja rynkowa, zdywersyfikowane usługi i baza klientów
    • Baza około 300 klientów spośród największych
    reklamodawców w Polsce
    • Silny kapitał ludzki w postaci 260 pracowników
    i współpracowników, najwyższej klasy specjalistów
    Marketingu i Data
    • Zintegrowana multi -brandowa oferta rynkowa dla
    największych graczy (reklama, digital , eventy, badania)
    • Największy polski gracz na rynku badań rynku
    i opinii (Top5); Wielokrotny zdobywca kluczowych
    nagród rynkowych
    (m.in. EFFIE Grand Prix, Agencja Roku MMP)


    201 8© MEDIACAP SA | 6
    ONLINE VIDEO
    MACHINE LEARNING ONLINE VIDEO BIG DATA
    MACHINE LEARNING
    NOWE MODELE BIZNESOWE
    oparte na trzech własnych i skalowalnych platformach technologicznych
    PLATFORMA DO ANALIZY
    I MONETYZYCJI VIDEO ONLINE
    PLATFORMA
    DLA BRANDED CONTENT
    I VIDEO ONLINE WATCHTIME
    PLATFORMA DO AGREGACJI
    I ANALIZY DEKLARATYWNYCH
    DANYCH KONSUMENCKICH
    Wg PwC wideo w internecie będzie najszybszym segmentem napędzający wzrost światowego rynku
    reklamowego w okresie 2016 -2021 przed reklamą internetową i grami wideo
    Źródło: Global entertainment and media outlook 2017 -2021, PwC


    201 8© MEDIACAP SA | 7
    TRZY NAPĘDY WZROSTU
    trzy trendy, na które stawiamy
    Wzrost VIDEO ONLINE zmieni oblicze marketingu, e -commerce
    i badań. Zmieni się układ sił i modele
    Zautomatyzowana analityka BIG DATA będzie krytyczna dla realizacji
    celów biznesowych przez reklamodawców
    Rozwiązania AI / MACHINE LEARNING będą niezbędne, żeby efektywnie i
    w czasie rzeczywistym odnaleźć się w nowym kontekście
    #1
    #2
    #3
    OD 3 LAT ROLA MODELI OPARTYCH NA TYCH TRENDACH ROŚNIE
    W NASZYM BIZNESIE I STANOWI BLISKO 30% NASZYCH PRZYCHODÓW
    DO 2020 UCZYNIMY Z NICH WIODĄCĄ DZIAŁALNOŚĆ
    CO PRZEŁOŻY SIĘ NA SKOKOWY WZROST MEDIACAP SA


    201 8© MEDIACAP SA | 8
    VIDEO ONLINE
    MACHINE LEARNING
    ZASIĘG: EMEA + GLOBAL
    VIDEO ONLINE
    BIG DATA
    ZASIĘG: CEE
    BIG DATA
    MACHINE LEARNING
    ZASIĘG: POLSKA + CEE
    2020: 21 MLN EBITDA Z TECHNOLOGII
    PLATFORMA DO ANALIZY
    I MONETYZYCJI VIDEO ONLINE
    PLATFORMA
    DLA BRANDED CONTENT
    I VIDEO ONLINE W ATCHTIME
    PLATFORMA DO AGREGACJI
    I ANALIZY DEKLARATYW NYCH DANYCH
    KONSUMENCKICH
    WIODĄCA ROLA NOWYCH MODELI
    9,3 22,7 5,1
    33,8
    0,3
    20,0
    2016 2020P
    14,7*
    76,5
    PRZYCHODY
    Z NOWYCH MODELI
    (mln PLN)
    5x 10x
    51% CAGR PRZYCHODÓW (2016 -2020)
    27% RENTOWNOŚCI EBITDA (2020)
    ZASIĘG GLOBALNY
    SKALOWALNY BIZNES STOJĄCY
    NA TRZECH MEGATRENDACH:
    • VIDEO ONLINE
    • BIG DATA
    • MACHINE LEARNING
    *dane pro forma, znormalizowane
    5,7
    5,1
    10,0
    2016 2020P
    Plastream
    Talent Media MCN
    IQS - opinie.pl
    2,3*
    20,7 EBITDA
    Z NOWYCH MODELI
    (mln PLN)


    201 8© MEDIACAP SA | 9
    PODSUMOWANIE 2017
    WYNIKI FINANSOWE


    201 8© MEDIACAP SA | 10
    WZROST PRZYCHODÓW 2017 (+12%)
    mocny 4Q i dynamika nowych platform kompensuje osłabienie 1H 2017
    67,3 +0,04 +1,5
    +2,2
    +4,0
    Przychody 2016 1Q17 2Q17 3Q17 4Q17 Przychody 2017
    Słabsza dynamika przychodów ze względu na mniejszą aktywność sprzedażową w związku z przeprowadzką do nowej siedziby oraz utratę przychodów z kontraktu z istotnym klientem
    W iększa sprzedaż w związku z kontrybucją nowych modeli biznesowych: opinie.pl i TalentMedia
    75,0
    +8,9% r/r
    +14,1% r/r
    +17,7% r/r
    +11,6% r/r
    mln PLN


    201 8© MEDIACAP SA | 11
    WZROST OCZYSZCZONEGO ZYSKU EBITDA (+6%)
    kontrybucja działalności operacyjnej
    -0,03 +0,2 -0,9
    +1,4 -0,2 +0,1
    EBITDA 2016 S/F Talen Media MCN IQS - consulting IQS - opinie.pl Plastream Software house EBITDA 2017
    oczyszczona
    Niższe przychody Grupy S/F głównie w obszarze działań realizowanych z niższą marżą – niewielki ubytek na poziomie EBITDA wynika z poprawy struktury przychodów
    TalentMedia –celem na tym etapie rozwoju jest wzrost wolumenu biznesu. W 2017 sprzedaż w konsolidowanych danych 2 -4Q pokrywa już koszty stałe choć wynik spółki za cały 2017 jest negatywny
    IQS -opinie.pl – większy przychód realizowany na wyższej niż dostępna w biznesie konsultingowym marży. W zrost marży z 20% do 30%
    Software House – działalność wygaszana kontrybuująca 1,5mln PLN przychodów w 2016 vs 0,6mln PLN w 2017 (zespół wcielony do Plastream )
    Plastream –pierwsze przychody związane z platformą realizowane poza modelem SaaS kwalifikowane jako przychody Software House, w 2018 pierwsze płatności za proof of concept Plastream Fashion
    7,35
    7,85
    mln PLN
    IQS –consulting - słabsza sprzedaż przekłada się na osłabienie EBITDA


    201 8© MEDIACAP SA | 12
    EBITDA OCZYSZCZONA
    eliminacja kosztów jednorazowych
    +0,5 -0,8
    -0,2
    -0,2 -0,3
    EBITDA 2016 działalność
    operacyjna
    EBITDA 2017
    oczyszczona
    rozwój odpisy koszty
    transakcyjne
    koszt
    przeprowadzki
    EBITDA 2017
    raportowana
    Opex rozwojowy - inwestycje w nowe technologie Aktualizacja wartości aktywów i odpis nieściągalnych należności
    Koszty transakcji M&A (Talent Media –oraz koszty doradztwa)
    Koszty związane z odpisami nakładów na poprzednie siedziby
    7,35
    7,85
    6,24
    mln PLN


    201 8© MEDIACAP SA | 13
    NOWE MODELE BIZNESOWE
    wzrost przychodów platform technologicznych w 2017
    5,1
    10,0
    9,3
    11,4
    0,3 0,0
    2016 2017*
    Talent Media MCN opinie.pl Plastream
    Przychody* (mln PLN)
    -2% +92% +22%
    *TalentMedia –dane dotyczą całego roku 2017/ wszędzie EBITDA oczyszczona o koszty jednorazowe
    14,7mln PLN 21,4 mln PLN
    0,2
    -0,5
    1,9
    3,5
    -0,1 -0,2
    EBITDA* (mln PLN)
    2,0mln PLN 2,8 mln PLN +47% r/r +40% r/r RAZEM
    2016 2017*


    201 8© MEDIACAP SA | 14
    WYNIKI FINANSOWE 2017
    rachunek zysków i strat /tys. PLN/ 2015 2016 2017 2017 oczyszczone
    przychody ze sprzedaży /tys. PLN/ 71 590 67 266 75 037
    wynik ze sprzedaży 6 037 5 810 4 595
    marża ze sprzedaży 8,4% 8,6% 6,1%
    koszty usług obych 48 927 43 735 48 789
    koszty wynagrodzeń 10 378 11 873 14 269
    EBITDA 7 465 7 348 6 242 7 850
    marża EBITDA 10,4% 10,9% 8,3% 10,5%
    EBIT 6 582 6 174 4 622 6 230
    marża EBIT 9,2% 9,2% 6,2% 8,3%
    wynik netto /w tys. PLN/ 5 088 4 809 3 364 4 667
    wynik netto akcj . jedn. dominującej /w tys. PLN/ 3 544 2 834 2 052


    201 8© MEDIACAP SA | 15
    PRZEPŁYWY PIENIĘŻNE
    /tys. PLN/ 1Q 2016 2Q 2016 3Q 2016 4Q 2016 1Q 2017 2Q 2017 3Q 2017 4Q 2017 2015 2016 2017
    przepływy netto z działalności operacyjnej 1 883 -1 717 1 655 516 1 111 562 -2 207 6 097 6 767 2 337 5 563
    przepływy netto z działalności inwestycyjnej -62 -36 -268 -215 -2 310 -837 -937 -2 220 -694 -581 -6 304
    przepływy netto z działalności finansowej -361 497 -2 871 -737 1 594 -120 966 -1 540 -3 802 -3 472 900
    przepływy netto razem 1 460 -1 256 -1 484 -436 395 -395 -2 178 2 337 2 271 -1 716 159
    3,73 3,89
    +4,3
    +1,3 -2,0
    -1,8
    -2,5
    +0,9
    Środki pieniężne FY2016 Zysk brutto Zm. kapitałuobrotowego Inwestycje - środki trwałe (Nowasiedziba)
    Inwestycje - prace rozwojowe(Plastream)
    Inwestycje - M&A(Talent Media) Działalnośćfinansowa Środki pieniężne FY2017
    mln PLN


    201 8© MEDIACAP SA | 16
    PERSPEKTYWA 2018
    DZIAŁALNOŚĆ
    OPERACYJNA


    201 8© MEDIACAP SA | 17
    GRUPA S/F
    mocne perspektywy FY2018 wynikające z podpisanych umów
    • Pełna integracja organizacyjna konsultingu strategicznego od Scholz and Friends
    Warszawa poprzez eventowy zespół EMLAB po reklamę online (The Digitals )
    odzwierciedlona również kapitałowo
    • Integracja pozwala ograniczyć zasoby i koordynować sprzedaż kompleksowych
    rozwiązań komunikacyjnych; utrzymanie trzech marek zapewnia wiarygodność i
    widoczność w poszczególnych specjalizacjach
    • 1H 2017 pod wpływem utraty przychodów w wyniku zmiany siedziby
    oraz zakończenia dużego kontraktu z Vectrą. Efekt skompensowany lepszą
    sprzedażą w 2H 2017. Nowe umowy ( Aldi , Fortuna, Amundsen, Euroloan )
    oraz przedłużenia i/lub rozszerzenia kontraktów (m.in. Pracuj.pl czy Warka).
    • W 2018 wchodzimy z najmocniejszym pipeline biznesu w tym segmencie
    w historii. Utrzymanie zbliżonej skuteczności wygrywania kontraktów jak
    w 2017 przyniesie dwucyfrowy wzrost przychodów vs 2018 oraz zapewni
    silną perspektywę na 2019. To też dobry czas na rozważnie partnerstwa
    pod kątem dalszego wzrostu.


    201 8© MEDIACAP SA | 18
    IQS (CZEŚĆ KONSULTINGOWA)
    nowa siedziba, nowe zaplecze techniczne, mocniejszy team
    • Zwiększenie ilości projektów realizowanych jednocześnie na kilku rynkach
    zagranicznych: CEE + Niemcy, Wlk. Brytania, Rosja oraz USA i Kanada
    • Powrót na rynek badań dla telekomów i odzyskanie kilku znaczących projektów
    w tym segmencie po 2 latach przerwy, powiększenie biznesu w segmencie
    finansowym i farmaceutycznym
    • Otwarcie nowoczesnych sal fokusowych wyposażonych w najnowszej generacji
    sprzęt AV. Nowe studio CATI -skomputeryzowane stanowiska ankieterskie.
    Możliwość nagrywania wywiadów oraz podgląd i podsłuch każdego wywiadu
    zapewniają najwyższą jakość realizowanych badań.
    • Wzmocnienie teamu: zarówno wśród badaczy jaki w działach wsparcia -analitycy,
    programiści, co usprawnia proces przetwarzania danych, a przy procesach
    powtarzalnych typu badania trackingowe automatyzacje polepszyły marżę;
    szczególnie znaczący wzrost działów wsparcia w obszarze data +6 osób
    • W 2018 wchodzimy z najwyższej jakości technicznym zapleczem i jeszcze lepszymi
    mocami przerobowymi. Struktura zapytań od klientów w Q4 2017 / YTD 2018 wskazuje
    wskazuje na większą liczbę dużych projektów do których IQS jest rozważany


    201 8© MEDIACAP SA | 19
    IQS (OPINIE.PL)
    rozwój technologii poprzez inwestycje R&D i M&A
    2017 REV: 11,4mln PLN (+22%)
    EBITDA* 3,5mln PLN (+84%)
    • EBITDA oczyszczona o 0,4 mln inwestycji
    technologicznych
    • Mocny wzrost sumy panelistów i liczby
    przeprowadzanych ankiet
    • Silny rozwój oferty produktów
    • Zatrudniony od Q1/17 zespół technologiczny
    skupiony na pełnej automatyzacji platformy
    • Zakup nowej platformy BrandSpy (odpowiednik
    Brand24) pod kątem fuzji danych i prowadzone
    rozmowy z partnerami Data zaowocują
    poszerzeniem źródeł danych i rozbudową skali
    bazy matki
    STRATEGIA 2020
    • Założone tempo wzrostu to CAGR 2017 -2018: 25%
    • Założona docelowa rentowność EBITDA to co najmniej
    25% przychodów (vs 20% w 2016);
    PRZYCHODY
    (mln PLN)
    EBITDA*
    (mln PLN)
    BAZOWA STRATEGIA PRZYNIESIE POTROJENIE EBITDA
    DZIĘKI POSZERZENIU ŹRÓDEŁ I ODBIORCÓW DANYCH
    URUCHOMIENIE SPRZEDAŻY MODELI PREDYKCYJNYCH
    I DATA EXCHANGE BĘDZIE PODSTAWĄ DO DALSZEJ
    SKALI I WZROSTU EBITDA
    45 68 110
    180
    280
    446
    2015 2016 2017P
    liczba użytkowników na koniec roku liczba nowych ankiet
    9,3 11,4
    22,7
    2016 2017 2020P
    1,9
    3,5
    5,7
    2016 2017 2020P
    *dane znormalizowane, EBITDA 2017 oczyszczona


    201 8© MEDIACAP SA | 20
    5,1
    10
    33,8
    2016 2017 2020P
    TALENTMEDIA
    intensywny rozwój i korzyści z przynależności do Grupy
    2017 REV: 10,0mln PLN*
    EBITDA: -0,5mln PLN*
    • Q4/17 podpisanie strategicznej umowy z Polsat
    Media na sprzedaż do domów mediowych ;
    powiększenie Inventory o Spryciarze.pl oraz
    rozpoczęcie współpracy z OBI
    • Wzrost liczby kanałów z ok 40 do 86; 2.5x
    wyższa łączna oglądalność (PL+BG)
    • Od 2018 produkcja pierwszych formatów
    własnych, plan na realizację kolejnych
    STRATEGIA 2020
    • Założone tempo wzrostu to CAGR 2017 -2018 na poziomie
    co najmniej 80%
    • Założona docelowa rentowność EBITDA to co najmniej
    15% przychodów
    PRZYCHODY*
    (mln PLN)
    EBITDA*
    (mln PLN)
    JUŻ W 2017 TALENTMEDIA STANOWIŁO OK 1/5
    PRZYCHODÓW SEGMENTU MARKETING
    ANALIZUJEMY MOŻLIWOŚĆ DALSZEGO
    PRZYŚPIESZENIA WZROSTU INVETORY PRZEZ
    AKWIZYCJE I INWESTYCJE
    200
    470
    2016 2017
    średniomiesięczna oglądalność
    "watchtime" (mln min)
    5
    18,6
    2016 2017
    liczba subskrypcji (mln)
    0,2
    -0,5
    5,1
    2016 2017 2020P
    *dane dotyczące całego roku, (konsolidacja do grupy MEDIACAP od 2Q 2017)


    201 8© MEDIACAP SA | 21
    PLASTREAM
    intensywny rozwój technologii –wdrożenia testowe w 4Q 2017
    2017 gotowy komponent Plastream
    Fashion –wdrożenia testowe na
    Allegro, Pudelek, Agora już live
    • Kolejny moduł Plastream Context w
    przygotowaniu
    • Rozpoczęcie komercyjnej dystrybucji
    od 12/2017
    • Plastream Fashion został zaprezentowany
    szerokiej grupie inwestorów i firm z branży Media
    & Entertainment na Slush 2017 w Helsinkach -
    największej konferencji dla innowacyjnych start -
    upów w Europie .
    • Laureat tytułu Microsoft Best New
    Partnership 2016
    STRATEGIA 2020
    • 20 mln złotych od 100+ klientów w roku 2020
    • Założona docelowa rentowność EBITDA to co najmniej 50%
    przychodów, dzięki modelowi SaaS -only
    PRZYCHODY
    (mln PLN)
    EBITDA
    (mln PLN)
    KOMERCJALIZACJA PLASTREAM OD POCZĄTKU
    NAKIEROWANA BĘDZIE NA REGION EMEA, A BARDZO
    SZYBKO NA CALY ŚWIAT. STRATEGICZNA
    WSPOŁPRACA Z MICROSOFT POZWOLI SZYBKO
    BUDOWAĆ ZASIĘG SPRZEDAŻOWY
    0,3 0
    20
    2016 2017 2020P -0,1 -0,2
    10
    2016 2017 2020P


    201 8© MEDIACAP SA | 22
    KONTAKT
    MEDIACAP
    Ul. Mangalia 2A, 02 -758 Warszawa
    Kapitał zakładowy Spółki : 920 968,40 PLN
    NIP 521 -27 -93 -367, KRS: 0000302232
    RELACJE INWESTORSKIE
    Agata Dzięciołowska
    CC Group
    +48 606 205 119
    [email protected]


    Treść w podglądzie może zawierać błędy powstałe podczas konwersji plików pdf.

Źródło: strona internetowa spółki, relacje inwestorskie, raporty bieżące i okresowe.

Oceń raport:


Pozytywny

Neutralny

Negatywny

WSZYSTKIE KOMUNIKATY SPÓŁKI
Informacje o spółce
Nazwa:Mediacap SA
ISIN:PLEMLAB00018
NIP:521-27-93-367
EKD: 73.11 działalność agencji reklamowych
Adres: ul. Francuska 37 03-905 Warszawa
Telefon:+48 22 4639907
www:www.mediacap.pl
gpwlink:mediacap.gpwlink.pl
Kalendarium raportów
2018-08-28Raport półroczny
2018-11-14Raport za III kwartał
Komentarze o spółce MEDIACAP
2018-08-21 12-08-52
iGPW
Nikt jeszcze nie skomentował tej spółki,
możesz być pierwszy.
Odpowiedzialność
prawna

Zgłoś moderatorowi
Copyright © 2017 iGPW
PiriBit Sebastian Urbański
ul. Okopowa 113/19 p.1
91-849 Łódź
NIP: 888-28-35-649